Про кафедру
Освітньо-професійні програми
Студенту
Випускники
Абітурієнту
Наукова діяльність
Погляньте на цю рекламу і її мелодія буде звучати у Вашій голові весь день! Як це працює? Які маркетингові інструменти використовує компанія «Молокія», щоб бути ближчою до своїх споживачів? За якими показниками можна оцінити успіх рекламної кампанії? Якими навиками та якостями повинна володіти людина, щоб стати цінним працівником великого підприємства? Про це та багато іншого ми говорили сьогодні, 11.11.2022 р., із менеджером із зовнішніх комунікацій компанії "Молокія" Оксаною ВЕЛИЧКО в межах курсу «Поведінкова та експериментальна економіка» (керівник курсу – Ірина МАРКОВИЧ).
Щиро дякуємо за співпрацю!
«А Молокія молоко…»