БІЗНЕС-ПРОЄКТИ НАШИХ СТУДЕНТІВ

Розвиток підприємницької культури в українських закладах вищої освіти та демонстрація власної справи як альтернативи найманій роботі щороку набирає все більших обертів. Молодий вік студентів сприяє високій мобільності, відкритості, готовності до змін; застосування студентами результатів власних наукових досліджень дає змогу розвивати підприємницькі здібності за рахунок адаптації отриманих знань на практиці.

Завданням нашої кафедри є формування потужної культури підприємництва та виявлення обдарованої молоді, адже розвинений малий і середній бізнес є запорукою стабільності економіки та розвитку країни, а підтримка університетського підприємництва – шанс для молоді спробувати себе у створенні власної справи й здобути досвід для запуску наймасштабніших проєктів у майбутньому.

У цьому розділі знайомимо Вас зі студентами, які розповідають про власні бізнес-проєкти, успіхи та невдачі. Метою розділу є популяризація ідеї підприємництва серед студентів факультету економіки та менеджменту, підкреслення важливості підприємницької діяльності у розвитку економіки Тернопільської області, створення можливостей для реалізації талановитого студентства в бізнесі, обмін досвідом з підприємцями, що мають успішну власну справу.

 

ВІТАЛІЙ КАЛУШКА, 19 років, спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», група: ПП-41. Ще до навчання в університеті зацікавився світом трейдингу та фінансів, те як відбуваються торги, стежив за динамікою ринків та стратегічним плануванням у сфері криптовалют і фінансових інструментів. Його підхід до трейдингу сьогодні базується на системному аналізі ринків, розробці та впровадженні ефективних стратегій і постійному вдосконаленні навичок, щоб сформувати підґрунтя для прийняття обґрунтованих рішень від яких залежить успіх та прибуток. Тому що  купівля і продаж акцій, IPO та інших цінних паперів є тим інструментом, що приносить прибуток в руках того, хто розуміє як це працює. Вірить, що торгівля — це не тільки виклик, але й можливість зростання і розвитку. Як стверджує Віталій: «У світі постійних змін та різновидності ринків, можна відчути себе пілотом, що намагається прокладати свій шлях через фінансовий ландшафт».

З 2019 року студент вдосконалює свої вміння та досліджує найновіші тенденції ринку, вважає, що світ змінюється, тому потрібно пробувати, бути сміливим і не боятись викликів. У майбутньому мріє не лише досягти стабільної успішності в сфері трейдингу, але й купувати акції для гри в «довгу», оскільки стратегія «тут і зараз» доволі ризикована, хоч і можна заробити багато, але й ризик втрати одразу всього дуже великий. Мріє започаткувати свій бізнес, не залишаючи при цьому роботу на фондовому ринку.

 

 

 

ЮЛІЯ ПРОВАЛЬНА, 20 років, спеціальність  «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», група ПФм-51. Заснувала та працює у закладі швидкого харчування «Good Food» @good.food_chortkiv. Вважає, що ми живемо у світі, де все відбувається занадто швидко, тому й час має найвищу цінність, а приготування їжі, так вже склалося, – найбільший його грабіжник. У своєму закладі, Юля пропонує великий вибір їжі від швидких перекусів  до домашніх і ситних щоденних комплексів, десертів чи кави за демократичними цінами – нижчими, ніж у ресторанах зі звичним обслуговуванням. Родзинкою закладу є часті подарунки та бонуси для клієнтів, зокрема в переддень Пасхи, працівники закладу пригощають всіх бажаючих свіжоспеченими пасочками,  дітлахів – морозивом; частують гостей безкоштовною ранковою кавою аби тільки день починався краще. Юля з командою дуже цінує своїх відвідувачів та сильно вірить у велике майбутнє власної ідеї, і переконана,  їхнє завдання покликане зруйнувати класично прийняте поняття майонезного та шкідливого фаст-фуду, зробити його класним, корисним, швидким і доступним водночас.

 

 

 

ОЛЕКСАНДР ГУРЗЕЛЬ, 19 років, спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», група: ПП-41.  Займається он-лайн торгівлею @komora1store, а саме купляє та перепродає брендові одяг, взуття та аксесуари з США; надає послуги з масажу. У сезон урочистих подій,  працює декоратором у весільній агенції Аннет @a_sliusarchuk.

Олександр – всебічно розвинута та творча особистість водночас! Працює в абсолютно різних сферах, щоб набути різносторонні практичні навики, що в мабутньому, на його думку, дасть можливість зрозуміти йому яким видом діяльності займатися і на якому напрямку зосередитись. У майбутньому, планує  розвивати себе в сфері прямих продажів, а наразі – шукає  вигідніші платформи для закупівлі  брендового одягу, налагоджує бізнес-комунікації  для збільшення товаробороту та вчиться делегувати робочі процеси.

 

 

 

ОЛЕСЯ ІВАСЕЧКО, 19 років, спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», група ППс-42. Інстаграм-магазин @zizi_zay_  Дуже творча особистість з економічним нахилом! Займається пошиттям та реалізацією ексклюзивних  іграшок виключно ручної роботи, а саме мобілів, які кріпляться до колиски малюка. Вважає, що такого типу  іграшки розвивають зір та вчать концентрувати увагу малюків з народження, також мобілі чудово доповнюють інтерʼєр кімнати, створюючи затишок. Близько 3 років веде свою Інстаграм-сторінку, де і знаходить більшість клієнтів. Переконана, що зараз на ринку дитячих товарів існує велика пропозиція розвиваючих іграшок, які виконані з пластику та синтетичних матеріалів, що у результатів є небезпечним для дітей. Натомість у своєму магазині Олеся пропонує вироби, виконані з екологічних матеріалів – фетру та дерева, які є безпечними для дітей і пошиті в спокійних пастельних кольорах. У планах студентки розширювати свою справу і розвивати власний бренд, вдосконалювати себе як керівника та диверсифікувати продукцію для заповнення ринку дитячих товарів власними виробами.