14 грудня 2016 р. у Тернополі відбувся перший регіональний бізнес-форум “Україна – країна підприємців”, у якому взяли участь понад 200 молодих підприємців і тих, хто планує відкрити власну справу.

Для кафедри економіки та фінансів даний захід став особливо важливим, адже  у цьому структурному підрозділі університету готують фахівців за спеціальністю «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

Саме тому, разом з к.е.н., асистентом кафедри економіки та фінансів Бажановою Наталею Володимирівною студенти групи ПФ-41 Дзендзель Соломія, Сеньків Марія, Зелінська Юлія, Сеник Мар’яна, незважаючи на напружений графік екзаменів та заліків, були залучені до участі та з великим інтересом прослухали виступи представників органів влади, громадських організацій, історії успіху молодих українських підприємців. Крім того, викладачі та студенти мали змогу почути з перших вуст практиків корисні інструменти та поради, необхідні для спрощення процедури ведення підприємницької діяльності, індивідуальні консультації від спеціалістів з реєстрації підприємств, фахівців з бухгалтерського обліку та фіскальної сфери, юридичного супроводу діяльності, франчайзингу, електронної комерції тощо.
Залучаючи своїх студентів до таких заходів, кафедра економіки та фінансів прагне показати реальні можливості й перспективи для втілення їхніх ідей, надихнути на прояв ділової ініціативи та продемонструвати практичні інструменти для створення чи розвитку бізнесу у майбутньому.

У цілому, регіональний бізнес-форум, підсумовуючи результати своєї роботи, окреслив наступні задачі для ВНЗ:

  • ВНЗ повинні переорієнтуватися на надання практичних навичок та активне залучення бізнесу для їх передачі;
  • необхідно залучати бізнес на ранніх стадіях проведення досліджень;
  • переходити до бізнес-моделі розвитку як сервісної установи;
  • передбачити необхідною умовою розвитку викладача проходження стажувань на підприємствах відповідної галузі;
  • здійснювати аналіз та врахування тенденцій розвитку галузі у навчальних програмах;
  • програми навчання у ВНЗ необхідно орієнтувати на досягнення позитивних показників для бізнесу, зокрема, скорочення часу на адаптацію молодих фахівців;
  • університети повинні виступати провідниками у реалізації студентами бізнес-ідей;
  • активно використовувати можливості онлайн-освіти для удосконалення та підвищення ефективності навчального процесу.